Reklamációk

  • A reklamált terméket a kitöltött űrlappal együtt vissza kell küldeni, vagy ha a termék elküldése nem indokolt, akkor el kell küldeni a hibás termék fényképét a leírással együtt az alábbi e-mail címre: zwrot@denley.pl.
  • A hibás vagy a megrendelésnek nem megfelelő reklamált terméket a reklamációs lappal és a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni.
  • Részletek és felvilágosítás:
Reklamált csomag feladása
  • A hibás vagy a megrendelésnek nem megfelelő reklamált terméket a reklamációs lappal és a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni.
  • Amennyiben önállóan szeretné feladni a csomagot, kérjük, a következő címre küldje:
  • Bolf.hu / Csomagküldő.hu
    Teve utca 60
    1139 Budapest
    s írja hozzá, hogy
    www.bolf.hu
  • Reklamációs lap - PDF formátumban
  • Reklamációs lap - JPG formátumban
  • Amennyiben nem tudja kinyomtatni a nyomtatványt, elfogadjuk a kézzel írott változatát is, ha tartalmazza a következő adatokat:
    • webáruház felhasználónév és a megrendelés száma
    • keresztnév, vezetéknév és telefonszám
    • teljes kézbesítési cím a cseréhez
    • bankszámlaszám és az átutaláshoz szükséges adatok
    • a hiba leírása / a reklamáció oka
  • A VISSZAKÜLDÖTT TERMÉKET ALAPOSAN BE KELL CSOMAGOLNI, NEHOGY A SZÁLLÍTÁS SORÁN MEGSÉRÜLJÖN.
  • Tájékoztatjuk, hogy utánvételes csomagokat nem veszünk át. A pénzt a Vásárló bankszámlájára térítjük vissza.
  • A reklamációt a fent meghatározott csatolmányokat tartalmazó csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül bíráljuk el, és ennek eredményéről tájékoztatjuk.
  • Probléma esetén a visszacserélendő termék átvétele után e-mailben vagy telefonon vesszük fel a kapcsolatot a Visszaküldővel.
  • A terméket a DPD futárszolgálattal küldjük ki a Vásárlónak.
  • Reklamációval kapcsolatos további információkért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Csere-, Visszaküldés- és Reklamációügyi Osztályunkkal a +36 70 907-5553 telefonszámon (3-as mellék).
pixel