Csere és Visszaküldés

Termék visszaküldése / cseréje

Hogyan cserélheted vissza a terméket?

A termék cseréjéhez egyszerűen küld vissza az eredetileg vásárolt terméket, és a visszaküldéssel együtt rendeld meg és fizesd ki az új terméket. Ezzel felgyorsíthatod a csere folyamatát és biztosíthatod a termék lefoglalását, így senki nem veheti meg, amíg a visszaküldött csomag útban van hozzánk. A termék árának visszatérítésére nem kell 14 napnál többet várni.


Hogyan küldheted vissza a terméket?
Jelentkezz be és kattints a "Fiókom" menüre
Lépj be a "Visszaküldések" menübe és add hozzá a visszaküldést
Töltsd ki a kötelező mezőket az útmutatónak megfelelően
Nyomtasd ki a kész ívet vagy használd a lejjebb található formanyomtatványt
Csomagold be a visszaküldendő termékeket és küld el az alábbi címre
CzechLogistic - BOLF
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPÓ)
9012 Győr
Amennyiben probléma merül fel az elektronikus visszaküldéshez szükséges ív nyomtatásakor, vedd igénybe a kész formanyomtatványunkat:

PDF formátum - Szerződéstől való elállás

JPG formátum - Szerződéstől való elállás

Amennyiben nem tudod kinyomtatni a nyomtatványt, elfogadjuk a kézzel írott változatát is, ha tartalmazza a következő adatokat:

- megrendelés száma
- keresztnév, vezetéknév és telefonszám
- bankszámlaszám és az átutaláshoz szükséges adatok


Tájékoztatunk, hogy utánvételes csomagokat nem veszünk át. A pénzt a Vásárló által megadott bankszámlára térítjük vissza. A pénzt a csomag átvételétől számított 14 napon belül térítjük vissza.

CzechLogistic - BOLF
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPÓ)
9012 Győr
A TERMÉKET ALAPOSAN BE KELL CSOMAGOLNI, NEHOGY A SZÁLLÍTÁS SORÁN MEGSÉRÜLJÖN. A CSOMAGOLÁS ÉS A VISSZAKÜLDÉS SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEI A VÁSÁRLÓT TERHELIK.
pixel