Megrendelés előtt

Megrendelés előtt

  • Lehet-e e-mailben vagy telefonon rendelni?
  • A rendeléseket telefonon és e-mailben is tudjuk fogadni. A megrendelést ilyenkor kizárólag utánvéttel küldjük (szállítási költség 20 PLN) és nem vonatkoznak rájuk a boltban lévő promóciók vagy kedvezmények. A rendeléseket az alábbi telefonszámon lehet leadni: +48 68 888 03 33, mobilszám: +48 737 736 737, illetve a sklep@denley.pl e-mail címre lehet őket elküldeni.
  • Lehet-e fiók létrehozás nélkül termékeket rendelni?
  • Igen. Lehet fiók létrehozása és bejelentkezés nélkül is rendelni. Miután a termékeket betetted a kosárba a Szállítási adatok megadása lépésnél válaszd a „RENDELÉS REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL” opciót. A fiók létrehozása azonban számos előnnyel jár, így csak javasolni tudjuk. A fiókodban elmentheted korábbi vásárlásaidnak történetét és annak birtokában jogosulttá válsz Törzsvásárlói kártya igénylésére is.
  • Hogyan ellenőrizhetem le, hogy az adott termék raktáron van-e?
  • Az oldalunkon lévő összes terméknél megtalálható az elérhetőségére vonatkozó információ, és a várható kézbesítési idő is.
  • Vásárláskor kapok-e kedvezményt vagy más bónuszt?
  • Az akciókra, promóciókra és aktuális kedvezményekre vonatkozó minden információt a Promóciók menüpont tartalmazza. Rendszeresen van ingyenes kiszállítási akciónk. A boltban küszöbérték kedvezményt is alkalmazunk, amit a rendszer automatikusan felszámol. Ha szeretnél értesülni a legújabb kedvezményekről, speciális ajánlatokról, promóciókról és újdonságokról, akkor iratkozz fel az áruházunk hírlevelére.
  • Milyen anyagokból készültek a kínálatban lévő termékek?
  • A termékek anyagainak részleteit az adott áruhoz tartozó leírások tartalmazzák.
  • Honnan származnak a www.bolf.hu webáruházban árult ruhák?
  • A ruháinkat a mi megrendelésünkre varrják azoknak a márkáknak a gyártói és hivatalos forgalmazói, amelyeknek mi vagyunk az egyedüli képviselője és ügyfele.

Megrendelés közben

  • Átvehetem-e személyesen a rendelésemet?
  • Igen. Rendelés közben a szállítás és fizetés opció kiválasztásakor jelöld meg a személyes átvétel opciót.
  • Milyen fizetési módok megengedettek?
  • Az elérhető fizetési módokról a következő oldalon találsz bővebb információkat: Fizetési módok.
  • Nagyobb megrendelés esetén mennyi a szállítási díj?
  • 50 PLN felett a szállítási díj 0 PLN. A kedvezmény kizárólag a Denley.pl oldalon megrendelt termékekre vonatkozik, telefonos és e-mailes megrendelés estén nem érvényes.
  • A szállítási díjak részleteit az alábbi oldal tartalmazza: Szállítási módok és díjak.Szczegółowe koszty przesyłek zawarte są na podstronie: Koszty i sposoby dostawy.
  • Milyen hosszú a megrendelés teljesítési ideje?
  • A megvásárolt termék várható kézbesítési idejére vonatkozó információkat az alábbi oldal tartalmazza: A megrendelés teljesítési ideje. Az utánvétellel vásárolt termékek kézbesítési ideje a legrövidebb, amennyiben a hét elején vagy közepén adod le a rendelésedet, úgy átlagosan 48 órán belül meg tudjuk valósítani. Amennyiben a terméket előre kifizeted, a termékeket csak az összeg számlánkon való elkönyvelése után küldjük ki, így a teljesítési idő 3-5 munkanap között mozoghat.
  • Hétvégén is adtok fel csomagokat?
  • A megrendeléseken hétfőtől péntekig dolgozunk. Szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon nem adunk fel csomagokat. A futárszolgálatok szintén nem kézbesítenek küldeményeket hétvégén.
  • Mi a megvásárolt áru teljes ára?
  • A megrendelés teljes fizetendő összege: a termék ára + szállítási díj.
  • Az én méreteim eltérnek a mérettáblázatban megadott értékektől. Miért?
  • Ez azért van, mert a táblázatokban megadott méreteket laposan mérik (nem húzzák szét az anyagot). Minden gyártó saját maga határozza meg a méretbesorolását, ezért mindig ellenőrizd le a termék oldalán található mérettáblázatot. A ruhák felpróbálására és a megfelelő méret kiválasztására vonatkozó információkról bővebben itt tájékozódhatsz: A megfelelő méret kiválasztása.
  • Van-e lehetőség részletfizetésre?
  • Igen. Ehhez vedd igénybe a termék oldalán lévő részletfizetési kalkulátort, majd a megrendelés során a fizetés meghatározásakor válaszd ki az e-részlet opciót.

Megrendelés elküldése után

  • Van-e lehetőség a megrendelés megváltoztatására, illetve a fizetési mód módosítására?
  • A leadott megrendelés megváltoztatásához, termékek eltávolításához, vagy a fizetési mód megváltoztatásához vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.
    A már kiküldött csomagok esetén nem áll módunkban módosítani a megrendelésen.
  • Le lehet-e mondani egy megrendelést?
  • A leadott megrendelés lemondásához jelentkezz be a www.bolf.hu oldalon, válaszd ki a Megrendeléseim menüpontban az adott megrendelést és kattints a „megrendelés lemondása” gombra. A megrendelést az Ügyfélszolgálaton keresztül is le lehet mondani.
    A már kiküldött csomagok esetén nem áll módunkban törölni a megrendelést.
  • Meg lehet-e adni a futárszolgálatnak a csomag kézbesítésének időpontját?
  • A www.bolf.hu webáruháznak nincs ráhatása a futárszolgálat kézbesítési idejére. A futárszolgálat a kézbesítés előtt felveszi Veled a kapcsolatot és megadja a kézbesítés időpontját. Ilyenkor van lehetőség a kézbesítési időpont módosítására is. A mi cégünk azonban nem áll közvetlenül kapcsolatban az adott területet kiszolgáló futárokkal.
  • Hol találom a csomag nyomon követésére vonatkozó információkat?
  • Látogass el a következő oldalra: A csomag státusza. Itt megtalálhatod a Siódemka futárszolgálat könnyen kezelhető nyomon követő funkcióját. Elég megadni a szállítólevél számát és a rendszer megadja hol található a csomag.
    Amennyiben a Siódemka a rendszere az alábbi üzenetet mutatja: „Hibás csomag szám”, az azt jelenti, hogy a futár még nem szkennelte be a csomagot, azaz nem vette azt át a cég székhelyéből.
  • Nem kaptam meg a csomagomat a megadott időn belül. Mit tegyek?
  • Amennyiben a rendelés leadásától számított 3-7 munkanapon belül nem érkezik meg a csomagod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon keresztül. A felhasználóneved és a megrendelés számának megadása után le tudjuk ellenőrizni, milyen státuszban van az adott megrendelés/csomag.
  • Rossz méretet választottam. Hogyan cserélhetem vissza a ruhát?
  • A megvásárolt termékek cseréjének szabályait az alábbi oldal tartalmazza: Csere Visszaküldés Reklamáció.
  • Visszaküldhetem a megvásárolt terméket? Hogyan?
  • A megvásárolt termékek visszaküldésének szabályait az alábbi oldal tartalmazza: Csere Visszaküldés Reklamáció.
  • Más terméket kaptam, mint amit megrendeltem. Mit tegyek?
  • Kérjük mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon és tájékoztass minket erről a helyzetről. Amennyiben a mi hibánkból került sor a tévedésre, akkor kicseréljük a terméket az általad választottra és visszafizetjük a szállítás miatt elszenvedett költségeket. A megvásárolt terméket a Reklamációs Lappal együtt küld vissza nekünk (de nem utánvéttel).
    A megvásárolt termékek reklamációinak szabályait az alábbi oldal tartalmazza: Csere Visszaküldés Reklamáció.
  • Hibás terméket kaptam. Mit tegyek?
  • Kérjük mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon és tájékoztass minket a felfedezett hibáról. Természetesen kicseréljük a terméket egy hibátlanra és visszafizetjük a szállítás miatt elszenvedett költségeket.
    A megvásárolt termékek reklamációjának szabályait az alábbi oldal tartalmazza: Csere Visszaküldés Reklamáció.


  • Amennyiben a fentiek között nem találod a választ a kérdésedre, küld el nekünk a sklep@denley.pl e-mail címre.
pixel